Świetny pomysł na prezent Nasz profil Instagram
darmowa dostawa od 1000 zł Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

Czym są pliki cookies?

Ciasteczka (ang. cookies) – to informacje tekstowe, które są wysyłane przez serwer i zapisywane po stronie użytkownika, najczęściej na dysku twardym urządzenia użytkownika. Dzięki domyślnym ustawieniom ciasteczek, Informacje zawarte w ciasteczku mogą być odczytywane jedynie przez serwer, który takie ciasteczko utworzył. Pliki cookies są używane najczęściej w sklepach internetowych, sondach, statystykach strony, modułach służących do logowania itp.

Zastosowanie

W ciasteczkach mogą być zapisywane różne informacje dotyczące użytkownika odwiedzającego daną stronę internetową, historię jego łączności z konkretną stroną (serwerem). Zazwyczaj cookies są stosowane do tego aby dany serwer mógł wygenerować stronę przeznaczoną dla konkretnego użytkownika. Zastosowanie ciasteczek umożliwia m.in. tworzenie spersonalizowanych witryn internetowych, możliwość logowania, robienia zakupów w sklepach internetowych. Cookies są także często używane do zbierania statystyk aktywności na stronie.

W jakim celu możemy korzystać z plików cookies?

  • pliki cookies wykorzystujemy do odczytywania i analizowania statystki m.in. Google Ads (dawniej Google Adwords), Google Analitycs a także usług typu Google Maps, narzędzi FaceBook, czy też filmów zamieszczonych w serwisie You Tube.
  • pliki cookies mogą służyć zapewnieniu bezpieczeństwa, mogą także być wykorzystywane do wykrywania nadużyć obrębie serwisu.
  • dzięki plikom cookies zawartość stron internetowych serwisu może być dostosowywana do preferencji użytkownika. To pozwala także nam na optymalizację korzystania z witryn internetowych.
  • po zalogowaniu pliki cookies mogą także utrzymywać sesję użytkownika serwisu, dzięki czemu nie jest konieczne wpisywanie na każdej stronie loginu i hasła.
  • korzystając z plików cookies możemy wielokrotnego wyświetlania tej samej ankiety temu samemu użytkownikowi.
  • niektóre z używanych na naszej witrynie internetowej plików cookies związanych z tzw. sesją. Pliki te są wykorzystywane do kwestii technicznych, takich jak np. nawigacja czy logowanie. To oznacza, że niektóre pliki cookies utrzymywane są tylko podczas przeglądania strony gdy przeglądarka internetowa jest uruchomiona. Gdy przeglądarka zostanie zamknięta pliki cookies są kasowane.

Zapisywanie plików cookies możesz wyłączyć w ustawieniach swojej przeglądarki. Więcej informacji na ten temat znajdziesz u producenta używanej przez siebie przeglądarki.

Polityka prywatności

POLITYKA PRYWATNOŚCI

Poniższe informacje przekazujemy Panu/Pani w celu zapewnienia rzetelności i przejrzystości przetwarzania danych osobowych w Brazil Keratin Andrii Myronchuk , zgodnie z art. 13 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27.04.2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119, s. 1) – dalej RODO.

1. ADMINISTRATOR DANYCH OSOBOWYCH Administratorem Pana/Pani danych osobowych jest Brazil Keratin Andrii Myronchuk, ul.Stefana Okrzei 1A/10P, 03-715, Warszawa Dane Kontaktowe: – e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. – numer telefonu: 512312209 – adres do korespondencji: ul.Stefana Okrzei 1A/10P, 03-715, Warszawa

2. CELE ORAZ PODSTAWY PRAWNE PRZETWARZANIA Brazil Keratin Andrii Myronchuk przetwarza Pana/Pani dane osobowe w zakresie niezbędnym do realizacji poszczególnych działań, w następujących celach:

a) obsługa przesyłanych wiadomości Przesłanie wiadomości bezpośrednio na adres e-mail lub poprzez formularz kontaktowy zamieszczony w serwisie wymaga podania przez Pana/Panią danych osobowych:

– w celu obsługi nadesłanej wiadomości oraz udzielenia odpowiedzi na przesłane zapytanie,

– podstawą prawną przetwarzania tych danych przez Administratora jest art. 6 pkt. 1 lit. f) RODO – prawnie usprawiedliwiony interes administratora, jakim jest odpowiedź na zapytania klientów/ kontrahentów, utrzymanie kontaktu przed zawarciem współpracy, – podanie danych osobowych jest dobrowolne, jednak brak podania danych uniemożliwi obsługę Pana/Pani zapytania oraz udzielenie odpowiedzi przez Administratora na przesłaną wiadomość.

b) rekrutacja Złożenie aplikacji (CV) wymaga podania przez Pana/Panią danych osobowych:

– w celu przeprowadzenia procesu rekrutacji,

– podstawą prawną przetwarzania tych danych przez Administratora jest art. 6 pkt. 1 lit. a) RODO – dobrowolna zgoda kandydata,

– Podanie danych osobowych w CV jest dobrowolne, lecz konieczne do przeprowadzenia procesu rekrutacyjnego. Konsekwencją niepodania danych osobowych będzie brak możliwości wzięcia udziału w postępowaniu rekrutacyjnym.

c) działania marketingowe (newsletter, SMS) Marketing bezpośredni i promocja własnych produktów Administratora wymaga podania przez Pana/Panią danych osobowych:

– w celu przesyłania do Pana/Pani wiadomości zawierających informacje o aktualnych promocjach, wydarzeniach i nowościach,

– podstawą prawną przetwarzania tych danych jest art. 6 pkt. 1 lit. a) – czyli Pana/Pani dobrowolna zgoda, która może być w każdej chwili wycofana. Wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej wycofaniem.

– podanie danych osobowych jest dobrowolne. d) złożenie zamówienia Złożenie zamówienia (zakupu towaru) wymaga podania przez Pana/ Panią danych osobowych:

– w celu realizacji złożonego zamówienia, wysyłki towaru, wystawienia faktury, obsługi reklamacji, dochodzenia ewentualnych roszczeń.

– podstawą prawną przetwarzania tych danych przez Administratora jest: art. 6 pkt. 1 lit. b) – przetwarzanie jest niezbędne do wykonania umowy o świadczenie usługi, art. 6 pkt. 1 lit. c) – przetwarzanie jest niezbędne do wypełnienia obowiązku prawnego (np. wystawienia faktury), art. 6 pkt. 1 lit. f) – prawnie usprawiedliwiony interes Administratora, który polega na ochronie jego praw w momencie dochodzenia ewentualnych roszczeń. – podanie danych osobowych oznaczonych w formularzu jako obowiązkowe jest warunkiem przyjęcia Pana/Pani zamówienia, a konsekwencją ich nie podania będzie brak możliwości jego realizacji.

4. OKRES PRZETWARZANIA DANYCH OSOBOWYCH Pana/Pani dane osobowe będą przetwarzane przez okres nie dłuższy niż będzie to niezbędne do realizacji wyżej wymienionych celów. Długość tego okresu zależy od rodzaju usługi oraz celu przetwarzania:

a) dane osobowe zebrane w celu obsługi zapytań będą przetwarzane do momentu zakończenia korespondencji związanej z przesłanym zapytaniem i zamknięcia zgłoszenia,

b) dane osobowe zebrane w celu zawarcia i wykonania umowy oraz realizacji prawnie usprawiedliwionych celów Administratora będą przetwarzane przez okres obowiązywania niniejszej umowy oraz:

– do czasu przedawnienia roszczeń wynikających z umowy,

– do czasu wypełnienia przez Administratora obowiązku prawnego związanego z prawem podatkowym oraz na potrzeby rachunkowości.

c) Dane osobowe zebrane w celu przeprowadzenia rekrutacji będą przetwarzane do momentu zakończenia procesu rekrutacji lub za zgodą kandydatów w okresie 6 miesięcy od zakończenia procesu rekrutacyjnego dane osobowe będą przetwarzane w kolejnych rekrutacjach prowadzonych przez administratora danych osobowych. d) dane osobowe zebrane na podstawie Pana/Pani dobrowolnej zgody do celów marketingowych – do czasu cofnięcia tej zgody. Zgoda jest dobrowolna i może zostać w każdej chwili wycofana, co nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej wycofaniem.

5. UPRAWNIENIA UŻYTKOWNIKÓW W związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługują Panu/Pani następujące uprawnienia:

a) prawo do uzyskania informacji na temat przetwarzania Pana/Pani danych osobowych, a przede wszystkim o celach i podstawach prawnych tego przetwarzania, zakresie danych, podmiotach, którym dane są przekazywane oraz okresach przetwarzania,

b) prawo dostępu do swoich danych, czyli uzyskania od Administratora potwierdzenia, czy Pana/Pani dane są przetwarzane, informacji o tym przetwarzaniu oraz kopii danych osobowych podlegających przetwarzaniu,

c) prawo do sprostowania danych, czyli poprawienia / uzupełnienia danych osobowych, które są nieprawidłowe lub niekompletne,

d) prawo do usunięcia danych („prawo do bycia zapomnianym”) jeżeli przetwarzanie nie jest już niezbędne do realizacji żadnego z celów przetwarzania,

e) prawo do ograniczenia przetwarzania,

f) prawo do przenoszenia danych, czyli możliwość uzyskania od Administratora Pana/Pani danych osobowych, które zostały dostarczone w związku z realizacją umowy lub na podstawie zgody, w formie elektronicznej, w powszechnie używanym formacie nadającym się do odczytu komputerowego. Możliwe jest także przesłanie tych danych bezpośrednio do innego podmiotu wskazanego przez Pana/Panią, jeżeli istnieją w tym zakresie techniczne możliwości.

g) prawo do sprzeciwu, co oznacza, że ma Pan/Pani prawo w dowolnym momencie wnieść sprzeciw wobec przetwarzania swoich danych osobowych, a sprzeciw ten zostanie rozpatrzony przez Administratora. W przypadku wystąpienia przez Pana/Panią z żądaniem związanym z realizacją powyższych uprawnień, Administrator spełni to żądanie bez zbędnej zwłoki, nie później jednak niż w ciągu miesiąca od otrzymania niniejszego żądania. W razie konieczności przedłużenia tego terminu, Administrator poinformuje wnioskodawcę o przyczynach takiego przedłużenia. Ponadto ma Pan/Pani prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych w momencie uznania, że Pana/Pani dane są przetwarzane niezgodnie z przepisami prawa.

6. ODBIORCY DANYCH Pana/Pani dane osobowe Administrator może przekazywać do podmiotów lub organów zewnętrznych, a w szczególności:

a) podmiotom, które są upoważnione na podstawie obowiązujących przepisów prawa,

b) podmiotom przetwarzającym, które wykonują określone usługi w imieniu Administratora i na jego wyraźne polecenie (np. podmioty świadczące usługi IT, usługi księgowe, usługi prawne, usługi marketingowe, operatorzy płatności, kurierzy, podmioty zajmujące się windykacją roszczeń oraz inni dostawcy zaopatrujący Administratora, umożliwiający realizację usług w ramach zawartej z Panem/Panią umowy),

c) innym niezależnym odbiorcom z grupy kapitałowej Administratora, partnerom handlowym oraz innym upoważnionym przez Pana/Panią odbiorcom.

Wszystkie produkty
Wszystkie produkty
Wszystkie produkty
Wszystkie produkty
Wszystkie produkty
Wszystkie produkty
Wszystkie produkty
Wszystkie produkty
Wszystkie produkty